Obsługa finansowo-księgowa
- dokonywanie rozliczeń poprzez konto bankowe,
- prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie ewidencji kosztów mediów dostarczanych do lokali oraz zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów,
- rozliczanie oraz windykacja płatności właścicieli lokali,
- prowadzenie rozliczeń, w szczególności sprawdzenie prawidłowości otrzymanych od usługodawców rachunków i faktur oraz dokonywanie płatności na rzecz dostawców,
- zapewnienie terminowego opłacania podatków, ubezpieczeń i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomość wspólną,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującym prawem,
- przygotowanie projektów rocznych planów gospodarczych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnoty,