Nowość – E-KARTOTEKA

Data dodania: 14 lipca, 2021

W obliczu kryzysu pandemii COVID-19 E-Kartoteka to narzędzie dwukierunkowej komunikacji na linii właściciel – zarządca. Stanowi to z jednej strony źródło wiedzy dla właściciela na temat jego lokalu i szczegółów z nim związanych (opłaty, odczyty mediów, dane kontaktowe, etc.), daje możliwość indywidualnego zgłaszania przez właścicieli – użytkowników e-kartoteki, różnych informacji: od odczytów mediów, poprzez zgłoszenia usterek, awarii oraz innych spraw wymagających reakcji przedstawicieli zarządcy. Osobną funkcją obsługiwaną przez e-kartotekę jest wsparcie dla głosowania nad uchwałami wspólnoty.

Firma DOM-EK sp. z o. o daje możliwość oddania ważnego głosu na zamieszczoną i dostępną dla właścicieli uchwałę, bez konieczności wychodzenia z domu – wyłącznie poprzez głosowanie bezpośrednio z indywidualnego konta na e-kartotece. Usługa e-kartoteki jest dostępna dla wszystkich zarządzanych przez firmę DOM-EK Sp. z o.o wspólnot.